Известие

Collapse
No announcement yet.

Съединител ? ? ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съединител ? ? ?

    Здравейте на всички.
    И така,от няма и месец вече и аз съм горд собственик на Алфа 145.
    Колата е страшно запазена и направо ме плени като я видях затова и я купих.Но искам да ви питам как се регулира съединителя, защото много долу ми отделя,а пък аз не съм свикнал и бих искал да го оправя.Реших първо да ви питам тук за да няма нещо особено и да навреда на хубавата колица.......А и нещо друго да питам какъв разход горе-долу би трябвало да дава тази колица с 95бензин и нормално градско каране БЕЗ ръчкане и газ спирачка?

    Предварително ви благодаря!
    97'Alfa Romeo 145 1.6 BOXER - Sold Out
    02' FIAT PALIO 1.2 Weekend
    Accord i-ctdi 2.2 Executive

  • #2
    за боксера несъм напълно сигурен, но на повечето алфи съединителя е хидравличен и не се регулира
    провери все пак
    ако е на жило е лесно просто натягаш гайката
    ако е хидравличен провери дали не трябва да се обезвъздуши системата
    ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


    :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

    Comment


    • #3
      за разхода - точно 10 литра, но ако искаш виж и сам:
      http://alfisti.ru/146/146.htm
      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

      Comment


      • #4
        Е моят пък отделя много високо и като се изтрие феродовия диск (като започне да буксува) мисля да сменям и притискателен диск с лагер. Надявам се да започне да отделя по-ниско, въпреки че вече свикнах и така .
        Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
        Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
        Lancia Kappa 2.4 5.20

        Comment


        • #5
          Slavy tvoita kolko razhod ti dava???
          97'Alfa Romeo 145 1.6 BOXER - Sold Out
          02' FIAT PALIO 1.2 Weekend
          Accord i-ctdi 2.2 Executive

          Comment


          • #6
            Едва ли ще ти кажа нещо ново, но зависи от карането. Аз я имам сравнително от скоро и не съм я засекъл много точно. В София (всеки ден минавам през центъра-в повечето случай в пикови часове) около 10-11. Извънградско (през Петрохан-доста изпреварвания) около 7. Иначе спокойно каране за 25 лв. (А95) минах 60км. в София на климатик, около 30-40 км. в Монтана на климатик и извънградско 150-160км. или общо 240-250км. Това е около 10-11лв./км. "смесено" умерено каране (без да минавам 4000 оборота). Е два пъти вдигнах 140, ма това не се брои . Надявам се да съм бил изчерпателен!!! Ако някой друг може да сподели, няма да е зле, за да мога и аз да си направя извод дали колата ми е в нормите или не!
            Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
            Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
            Lancia Kappa 2.4 5.20

            Comment


            • #7
              Ами какво да ти кажа за разхода ..... Моята е 145 Boxer 1,3. От 1 година я имам и общо взето съм установил разхода как се движи. Средно градско каране (в София) ми изпива ~ 11 (без особено ръчкане). Извън града съм я засичал и разхода ми върви от 6.2 до 7 най-вече в зависимост от пътя щото съм от по-спокойните шофьори и гледам стрелката да е около 110 km/h (а и климатика, като че ли не влияе кой знае колко на разхода).

              Има и нещо друго. Като я взех ми гореше повече щото не знаех как да я карам Гледах все да щадя оборотите, двигателя да работи по тихо, мислех си, че като карам на 5 в града пестя гориво (не е смешно пъва кола ми е!), а както е известно "оборота прави печалбата"

              Comment


              • #8
                А сега как я караш? Какви обороти поддържаш? Кога превключваш предавките и т.н.?
                Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                Lancia Kappa 2.4 5.20

                Comment


                • #9
                  Ами как ... просто гледам да държи около 3000 оборота. Моя двигател е Boxer 1.3 и в зоната на ниските обороти си е направо много слаб. От там идва и високия разход - колата се мъчи и електрониката компенсира като подава по-богата смес. То си се усеща. Ако например е надолнище естествено че можеш да си позволиш и по-ниски обороти, но при нагорнище гледай да подържаш такива обороти, че да чувстваш как колата има мощност и като натиснеш още педала може да набира скорост. Хората с дебитометри знаят как като превключат на по ниска предавка и стрелката пада

                  Comment


                  • #10
                    Колегата Emus е много прав колкото повече щадиш колата толкова повече ти дава голям разход , аз също имам алфа 145 1.4 boxer и знам за какво става на въпрос.Като си я купих толкова я щадях и котках че приятелката почна да ревнува от колата, за това повече оборот и си свиркаш,все пак да не забравяме че купето е тежко за 1.4 мотор и трябва яко газ когато изкачваш някое нагорнище.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Georgi Petkov Покажи съобщение
                      Колегата Emus е много прав колкото повече щадиш колата толкова повече ти дава голям разход , аз също имам алфа 145 1.4 boxer и знам за какво става на въпрос.Като си я купих толкова я щадях и котках че приятелката почна да ревнува от колата, за това повече оборот и си свиркаш,все пак да не забравяме че купето е тежко за 1.4 мотор и трябва яко газ когато изкачваш някое нагорнище.
                      Не че пречи нещо,ама видяли че темата е от 2004г
                      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                      Comment


                      • #12

                        а той колегата Mblast даже я е продал колата заради която е пусната темата
                        In God we trust, all others pay cash.
                        Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                        Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                        Comment

                        Working...
                        X